Curățenia este importantă nu numai acasă, ci și în spațiul de lucru. Angajații tăi au nevoie să lucreze într-un mediu curat și plăcut pentru a fi productivi și pentru a se simți în siguranță. Curațenia și igiena au căpătat o importanță majoră în urma contextului pandemic, care a tras un semnal de alarmă și i-a făcut pe oameni să devină mai conștienți la acest capitol, iar tot mai multe companii aleg să lase curățenia în seama unei firme care asigură servicii profesionale de curățenie.
O companie care investește în servicii de curățenie își demonstrează în acest fel interesul pentru sănătatea și bunăstarea angajaților. Atunci când spațiul de lucru este îngrijit, inclusiv imaginea companiei tale are de câștigat în fața vizitatorilor. Satisfacția angajaților și impresia partenerilor despre businessul respectiv sunt două dintre aspectele care îi influențează succesul, așadar colaborarea cu o echipă de profesioniști susține interesele companiei. Există firme care se ocupă de curățare profesională canapele, mochete și spații de lucru – așa cum o face Active Clean – și care te pot ajuta să bifezi curățenia în compania ta specializată în contabilitate.
Cum poți oferi angajaților tăi un mediu de lucru curat într-o firmă de contabilitate?
Angajații tăi își petrec cea mai mare parte din timp la birou, iar companiei îi revine responsabilitatea de a asigura acestora un mediu de lucru curat. Igienizarea periodică a birourilor nu este o sarcină tocmai ușoară, astfel că angajatorii pot să ia în considerare colaborarea cu o firmă de curățenie.
Fie că te afli la conducerea unui birou de avocatură, a unei mici agenții de turism, a unei corporații cu sute de angajați sau a unui spațiu comercial, trebuie să acorzi o atenție deosebită curățeniei. La acest capitol, mărimea spațiului și domeniul afacerii sunt irelevante, deoarece igienizarea aduce multiple avantaje: siguranță pentru angajați, reducerea riscului de răspândire a bolilor și infecțiilor, îmbunătățirea productivității angajaților și întreținerea pe termen lung a spațiilor și componentelor din dotarea sa.
Menținerea curățeniei la birou este o practică obișnuită pentru o afacere de succes. Știm că întreținerea spațiilor de lucru într-o firmă de contabilitate e o activitate solicitantă, deoarece necesită echipamente de curățenie, soluții speciale pentru fiecare tip de material și mai ales, timp. Numeroasele rafturi care găzduiesc sute sau chiar mii de dosare adună praf, care se răspândește în birou de fiecare dată când unul dintre angajați trebuie să caute un document. Acest lucru e valabil și în cazul covoarelor pe care se circulă intens, astfel că activitățile precum șters praful, spălat mocheta și aspirat covoarele devin o necesitate, nu o pretenție.
Să pui curățenia pe seama angajaților nu este o idee bună, deoarece în fișa postului nu apare și această activitate. În plus, există șanse ca aceștia să fie demoralizați dacă sunt nevoiți să se ocupe de curățenie și la birou, după câteva ore în care au verificat documente, supravegheat tranzacții, întocmit formulare și oferit consultanță clienților.
Ce avantaje obțin firmele de contabilitate apelând la servicii de curățenie?
Curățenia la birou are mai multe avantaje decât ți-ai putea imagina. În continuare, poți să descoperi care sunt principalele beneficii pentru firmele de contabilitate și nu numai:
Un mediu de lucru curat înseamnă mai puține riscuri de îmbolnăvire
Mobilierul și obiectele de la birou adună o cantitate covârșitoare de bacterii, mai ales lucrurile folosite de mai multe persoane. Aici pot fi date ca exemplu butoanele din liftul pe care angajații îl folosesc zi de zi, cănile de cafea, telefoanele, scaunele, mânerele, canapeaua, dosarele și multe altele. Ideea principală este că toate obiectele din birou care sunt utilizate frecvent și atinse de mai multe persoane trebuie să fie igienizate frecvent pentru că altfel devin o sursă de contaminare. Rafturile și birourile cu dosare sunt un adevărat pericol dacă încăperile nu sunt aspirate frecvent de praf.
Riscul de răspândire a unor boli și infecții printre angajați crește atunci când spațiul de lucru nu este igienizat cu regularitate. Nu e suficient ca birourile să fie aerisite; covoarele trebuie să fie aspirate, praful trebuie să fie șters și bacteriile din locurile greu accesibile trebuie să fie distruse. Traficul intens, umezeala și temperatura ridicată sunt câțiva dintre factorii care au impact negativ asupra igienei de la birou și care trebuie gestionați cu prioritate. Pentru acest lucru, poți să apelezi la serviciile Active Clean, firmă curățenie birouri București;
Prima impresie contează
Atunci când un client sau când un potențial colaborator trece pragul firmei tale de contabilitate, este important să fie primit într-un mediu impecabil dacă îți dorești să aibă o impresie bună despre tine și afacerea pe care o conduci. Spațiul de lucru și felul în care acesta se prezintă poate să reflecte valorile unei companii și ale angajaților, precum atenția la detalii, eficiența și siguranța. Dacă inviți un potențial client la o ședință și biroul este murdar, covorul prăfuit și aerul din încăpere închis, cel mai probabil se va gândi de două ori înainte să contracteze serviciile firmei tale de contabilitate;
Mai puțin stres pentru angajați înseamnă mai multă productivitate
Se cunoaște deja faptul că un contabil petrece ore în șir la birou, lucrând pe calculator sau întocmind documente. Munca acestuia este obositoare, iar un birou neîngrijit, dezordonat și nu tocmai curat îi poate provoca și mai mult stres. În această situație, el nu se poate concentra pe sarcinile pe care le are de îndeplinit și performanța lui va fi grav afectată.
În aceste circumstanțe, colaborarea cu o firmă ce asigură servicii profesionale de curățenie va elimina din start aceste riscuri și va contribui la creșterea moralului angajaților, care vor fi mai productivi și se vor simți mai relaxați.
Va recomandam sa lecturati si articolul nostru despre importanta unui mediu de lucru curat la birouri pentru angajatii dumneavoastra. Click aici.
Așadar, curățenia într-o firmă de contabilitate, indiferent de mărimea ei, este un criteriu esențial pentru siguranța angajaților și pentru productivitate. Echipa Active Clean te ajută să bifezi aceste cerințe și să oferi colaboratorilor tăi o impresie pozitivă de fiecare dată când te viziteză!
Sursa imagini: unsplash.com